DIÁŘ WEBSTER'S PAGES

Je sice srpen, což není zrovna typická doba pro nákup diáře, ale v diáři můžete začít vlastně kdykoliv, i v druhé půlce roku. 

Mám diáře dva. Oba dva jsou to diáře Filofax. Jeden je Filofax Metropol ve velikosti A5, druhý Filofax Saffiano velikosti A6, respektive personal. Metropol už dlouho nepoužívám, leží mi ve skříni, je už dost zničený a kdyby mi to nebylo líto, tak ho vyhodím. Ale třeba ještě jeho čas přijde. 
Filofax Saffiano je super, má bezva povrch, takže se ani moc nepoškrábe, vlastně po skoro třech letech používání vypadá stále stejně. Ten rozhodně můžu doporučit. 

Nicméně jsem se porozhlížela po jiném, protože velikost personal je skvělá do kabelky, ale pro mě je v některých aspektech malá. Mohla jsem si znovu koupit Filofax Saffiano, jen ve velikosti A5, ovšem chtěla jsem zabrousit i do jiných vod a zkusit něco jiného. Narazila jsem nejdříve na diáře od Simple Stories - Carpe Diem. Ale nevybrala jsem si barvu, takže jsem přeskočila o kategorii dál na Webster's Pages. Líbilo se mi jich několik, nakonec (překvapivě) vyhrál růžový nebo přesněji Fuchsia. Náplň diáře není tak strohá jako u Filofaxu a papír má o něco vyšší gramáž, řekla bych. Desky diáře jsou pevné, docela pevně šité, ovšem tady musím přiznat, že řemeslnné zpracování je rozhodně lepší u Filofaxu. Když se podívíte na vnitřní stranu, je Filofax krásně čistý, zarovnaný a nečouhají mu nitě. Ale je to na rubu pod vnitřní kapsou, vnější strana i švy jsou rovné a začištěné. 

Diář jsem kupovala na stránkách yuppi.cz, dá se sehnat i na paperoamo.cz a stojí 1.399,- Kč včetně náplně.

Balení je senzační. Přijde v krabici, která se dá  pak využít i jinak, protože je fakt krásná.  



Nakonec tedy vyhrála růžová, která je asi o tón tmavší než na fotce. 


První strana vypadala trochu jinak, pod tzv. "flyleaf" - průhledným listem bylo akvarelem nakreslené peříčko, já jsem ho vyměnila za tenhle scrapbookový papír, protože miluju tyhle vzory listů tropických rostlin. Vnitřek je kombinací bílé a námořnicky modré, není to černá. Diář má zlaté detaily. Až tedy na patentku, ta je stříbrná, což by někoho jako jsem já mohlo rozčilovat (OCD rules!)


Původně byl kalendář až za všemi těmi roztomiloučkými papíry, ale já vám nevím. Já potřebuju hlavně ten kalendář, takže jsem si ho přehodila na začátek. První je měsíc na dvě strany, který je moc fajn a ten papír je vážně super. Kalendárium se dá objednat i samostatně, samozřejmě i datované. Jo a co je bezva, že ten měsíční přehled je linkovaný, to bych ocenila i u týdenního. 




Další položkou jsou linkované papíry.



Pak něco jako "to do list"


Následuje jakási změť barevných papírů, která tedy nevím, k čemu přesně má sloužit. Popravdě řečeno, já si na tyhle moderní kaligrafie a citáty moc nepotrpím, ale určitě z toho někdo je nadšený :-)




A to je vše! Výhodou kroužkových diářů, a to je i důvod proč je používám, je to, že si je můžete absolutně přizpůsobit k obrazu svému. Papíry přidat/odebrat, vytvořit si úplně nové náplně na co chcete. Může to být kalendář, zárověň cestovní deník, receptář, album s fotkami, fitness diář, cokoliv. A to všechno v jednom balení. To je na tom nejlepší. Škoda, že u nás není dostupný kikki.k nebo Erin Condren a podobné. Jsou sice dražší, ale jsou to skvělé a nápadité diáře se spoustou vychytávek. A objednávat ze zahraničí vyjde v tomhle případě dost draho. Ale třeba se taky dočkáme 😉

Až diář upravím k obrazu svému, tak se určitě taky dočká článku. 

Diářům zdar!

3 Komentářů

  1. Dobrý deň, kde ste tento diár prosím zohnali? Je krásny a teším sa na ďalší článok. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobry den, dekuji :-) Diar je ze stranky www.yuppi.cz

      Vymazat
    2. Ďakujem.Škoda,že vo farbe fuchsia už nemajú.Eva

      Vymazat

Instagram