2022


Každoroční retrospektiva uplynulého roku a přání do roku nového.

Rok 2021 byl pro mnohé rokem asi dost na ho... Musím říct, že pro mě to byl rok vlastně dost úspěšný a, až na nějaké čtrnáctidenní období někdy v březnu, vlastně dost fajn. 

Před rokem byla přede mnou digitální akademie a na to navazující věci, o kterých jsem ale zatím neměla ani ponětí. Na DéÁčko jsem se strašně těšila. Těšila jsem se, že půjdu mezi lidi offline. To se ale nestalo a celé tři měsíce jsem seděla před obrazovkou, Rosárka doma na online výuce a ten začátek v březnu byl strašnej. Mně hrabalo z toho, že můžu maximálně do Lidlu na nákup, učení doma k tomu a moje akademie navrch. První týdny v březnu se u mě střídaly depky se záchvaty paniky. Uvažovala jsem o nějaké terapii, nakonec to přešlo samo. Respektive jsem to nějak překonala. Myslím, že takových lidí bylo v tu dobu hodně. Pak jsem měla tolik práce na závěrečném projektu a úkolech, že jsem na nějakou depku neměla čas. A taky se oteplilo -  to je pro mě lék asi na všechny splíny - sluníčko. Miluju jaro a léto, takže to hrálo svou roli. 

Protože jsem byla po digitální akademii absolutně "naspeedovaná", hned jsem se pustila do kurzu UX Design Professional Certificate od Googlu, který stále dokončuji i když už jsem ho měla mít za sebou. 🙈 Oboje mi dalo hrozně moc a nasměrovalo mě to. Byl to rok, kdy jsem na sobě hodně zapracovala. V duchu seberozvoje se nesl celý rok. A někdy v září jsem sebrala odvahu a poslala životopis na svou první práci v IT. Psala jsem o tom v minulém článku. A vyšlo to, takže to pro mě byl další úspěch minulého roku a jsem za to moc vděčná. Dlouho jsem snila o práci, kterou bych mohla dělat kdekoliv a kdykoliv. A i když je to zatím spolupráce menšího rozměru, tak se mi podařilo něco takového najít. A bez digitální akademie by to nešlo ani náhodou. A bez mého manžela. Je mi to až trapný ho tady pořád chválit, má taky svoje mouchy, jako my všichni, ale bez jeho podpory by nebylo ani akademie a tudíž ani práce v IT oboru. S Rosárkou se na jaře učil prakticky jenom on, když já jsem psala funkce v JavaScriptu. 🙈 Byl mi oporou jako vždycky a já bych mu to letos ráda vrátila, alespoň tím, že z něj sejmu břímě "živitele rodiny". Protože co si budem, rodičák není zrovna lukrativní příjem. 😉 

Jinak jsme rok strávili napůl doma, jako spousta jiných, a léto i podzim jsme protkali výlety, jak se jenom dalo a poznávali kouty naší země. V tom budeme letos pokračovat a doufám, že se nám podaří vydat se, po delší době, i do zahraničí. 

Do letošního roku žádná předsevzetí nemám, snad jenom víc malovat a zhubnout.😁 Ráda bych taky pokračovala v cestě, kterou jsem loni načala a dál se vzdělávala v oboru a četla víc knih. 

Ale... "Chceš-li pobavit Boha, pověz mu o svých plánech." To nám poslední dva roky dokázaly docela s přehledem. Takže si přeju hlavně zdraví, a to ostatní nějak přijde nebo taky ne...

Krásný nový rok 2022!

0 Komentářů

Instagram