MOJE LÍNÁ PÉČE O PLEŤ A TĚLO

Váhala jsem, jestli vůbec psát o tématu kosmetika. Neříkám, že mi to nic neříká, ale zdaleka už mě to nebaví tak jako třeba před šesti lety. Většiny věcí jsem zbavila a nemám doma už skoro nic. Moje dekorativní kosmetika se smrskla na jednu malou kosmetickou taštičku a ta pečující by se vešla do trochu větši kosmetické taštičky. Nicméně ten hlavní důvod proč chci o mojí péči napsat se jmenuje Dr. Hauschka. Někdy na začátku roku nebo možná už loni, nevím, jsem si objednala miniaturky čistícího mléka, čistícího krému, tonika, séra a revitalizační masky. Je to všechno v jednom balíčku, který se hodí i na cesty. Ze začátku jsem vůbec nebyla nadšená. Filosofií Dr. Hauschky je, že si večer nemáte pleť ničím mazat. Prostě si vyčistíte pleť mlékem, krémem, použijete tonikum a pak maximálně to sérum. Což odporuje všemu co vám všichni cpou - mazat, mazat, mazat. První asi tři použití jsem si říkala, že je to hrůza. Měla jsem docela napjatou, suchou pleť. No ale pak se to obrátilo. Do rána moje pleť byla jako broskvička. Tak jsem se odhodlala koupit si plnou velikost čistícího mléka a čistícího krému. Od té doby nedám na tyhle dva produkty dopustit. Takhle krásnou pleť jsem neměla nikdy v životě. Pravdou je, že celou dobu používání jsem těhotná, takže se ještě uvidí jak to bude po šestinedělí. 😉 Ale zmenšily se mi póry, černé tečky na nose jsou nepatrné a pleť je hlavně nevysušená. A to ji mám dost dehydratovanou. 


Večer se tedy už ničím nemažu a po použití mléka a krému pleť přestříkám růžovou vodou. Mléko a krém se používá na navlhčenou pleť. Čistícím mlékem promasíruji obličej a pak stáhnu navlhčeným ručníkem. Pleťový krém vtlačuji do pleti (nemasíruji) a pak také stáhnu ručníkem. 
Ráno se používá jen čistící krém a tonikum (v mém případě růžová voda) a krém. Krém používám Weleda Skin Food. Je hodně hutný, ale naprosto mi vyhovuje. V zimě v létě, je mi to jedno. 


To je v péči o pleť všechno. Nic víc nepoužvíám, ani oční krém apod. Sem tam si udělám peeling z marockého jílu Rhassoul, který smíchám s olejem. 

Moje péče o tělo je ještě osekanější. Kromě použití žiletky si sem tam vyrobím peeling z kávy a oleje  a když mám chuť tak se namažu máslem s makadamiovými oříšky od Alverde. S tím si mažu hlavně plosky nohou a celé nohy. Jinak jsem na mazání dost líná. Kromě toho používám ještě bambucké máslo, které je naprostý zázrak. Používám ho občas na pleť, tělo, odřeniny, štípance, opary, suché rty, opruzeniny, prostě všechno. Nedám na něj dopustit. 
Na popraskanou kůži na patách používám pilník z DM za 30,- Kč. Doporučila mi ho pedikérka a je fakt super! Na sucho obrousím paty a pak namažu Alverde máslem. 


Poslední položkou na seznamu jsou vlasy. Dlouho jsem používala různé šampony z drogerie, ale asi před rokem, dvěma jsem přešla na Redken. Značku Redken používá můj kadeřník, tak jsem si řekla, že ji zkusím. Měla jsem nejdřív šampon Extreme na poničené vlasy, ale teď jsem si koupila novinku Frizz Dismiss (byla i dřív, ale asi ji inovovali, minimálně obal) a jsem fakt spokojená. Samozřejmě jsem zkoušela různé přírodní šampony, ale vzhledem k tomu, že mám chemicky barvené vlasy na blond, měla jsem pak na hlavě slámu. Šampon Frizz Dissmis je proti krepatění vlasů. A ačkoliv mám od přírody vlasy rovné jako hřebíky, tak tenhle šampon je ještě krásně uhladí, že jsou fakt jako když jdu z kadeřnictví. Ještě si dokoupím kondicionér. Pak sem tam použiji masku od Garnier Banana Food. Už jsem skoro na dně a příště vyzkouším jejich novinku Aloe Vera, ta by měla být hydratační. 


A to je vše. Tedy kromě mýdla. Ta různě střídám, většinou si kupuji ručně vyráběná mýdla, často s levandulí, teď mám s mateřídouškou. Sprchové gely jsem odbourala dávno. Mýdlem se myjeme všichni. 
Na holení používáme (já i manžel) břitvu Wilkinson Sword Premium Collection, kam se dávají klasické žiletky. Je to úplně jiné oholení než s plastovými holítky. Fakt. 

0 Komentářů

Instagram